Klachten
Een klacht indienen
Hoe dien je een klacht in?
Heb je hulp nodig bij het indienen van een klacht? Neem contact met ons op per e-mail op info@dokterhamer.nl.
Geautoriseerd servicecentrum
Een geautoriseerd servicecentrum is de snelste oplossing. Neem rechtstreeks contact op met de fabrikant en handel het hele proces zo snel mogelijk af. Profiteer van de voordelen van kopen bij een geautoriseerde verkoper. Als je het ophalen van je pakket bestelt, haalt de vervoerder het gratis op en levert het product na reparatie weer bij je af. De exacte werkwijze vind je op onderstaande links.
Zorgeloze service wordt geleverd door de volgende merken:
Vul het klachtenformulier in en geef een duidelijke beschrijving van het gebrek aan het product. Voeg je adres, bankrekeningnummer (voor als het geld terugbetaald moet worden) en een kopie van je aankoopbewijs (factuur) toe. Pak het product zorgvuldig in neem dan contact op met onze klantenservice die je een gratis verzendlabel zal toesturen.
Lees voor je een klacht indient zorgvuldig de Klachtenprocedure door.
Producten retourneren
Producten kunnen binnen 14 dagen na bezorging geretourneerd worden; dit is de periode waarin je het recht hebt om het koopcontract te herroepen. Als je producten terug wilt sturen, gebruik dan het Formulier voor herroeping van het koopcontract en neem dan contact op met onze klantenservice die je een gratis verzendlabel zal toesturen.
Meer informatie over de mogelijkheden om producten te retourneren vind je in de Algemene voorwaarden.